Tuesday, November 10, 2009

DIARIKU




























TANGGAL 13.9.08…aku mula melangkah kaki mencuba produk HERBAPRIMA…aku terbaca di akhbar METRO… Wah…TERUJA dengan kehebatan testimonialnya…. Namun aku bertekad pada diri sendiri..untuk mengubah…diri aku sendiri…sampai bila aku terus begini… melihat saja org berpakaian cantik…menarik…. Timbul dibenak ku…aku ingin mencuba JUS MATE 5…. Akhirnya….setelah aku mencubanya ternyata memberi kesan positif kepadaku..walau pun ia agak lambat… Aku tahu ini semua kesan negatif kepadaku kerana dahulu aku begitu teruja utk slim sampai tidak kira…ubat berkimia atau tidak…menelannya saja.. janji leh nampak slim cepat….kini aku terpaksa menanggungnya..namun alhamdulilah penurunan ku berjaya jugak..walaupun tahap yg sgt minimum.. Kesan jus mate ini memberikan aku bertenaga sepanjang hari…tidak ada perasaan lapar..ingin makan….walapun suatu ketika dahulu aku ni kaki makan….alhamdulilah….jus mate 5 memang ajaib…. Aku HAPPY sahaja dengan adanya jus mate 5 ini….dalam sehari aku kurangkan kaloriku 800kalori ~1000kalori …. Kepada anda di sana…jangan segan jangan malu untuk mencuba produk AJAIB ini….mmg memberi kesan positif kepada anda… Walaupun dulu anda pernah mengambil bahan yg berkimia tanpa kita sedari……JANGAN bimbang ia hanyalah sementara… Ia pasti akan MENURUNKAN jugak berat badan anda!!! Percayalah.. Dengan bantuan JUS MATE 5…..anda pasti teruja kehebatannya!!! Posted by nishamate5 at 10:15 PM

No comments:

Post a Comment